Digital marketing - FrieslandCampina Cheese B2B

DIGITAL MARKETING STRATEGIE


Opdracht

Ontwikkel de digitale marketing en communicatie strategie voor de afdeling Cheese B2B. Optimaliseer vanuit deze strategie de (onvoltooide) website en andere digitale touchpoints om nieuwe industriële klanten wereldwijd te werven en huidige klanten te blijven binden.


Periode

April 2020 – September 2020


RESULTATEN

VINDBAAR


OPLEVERING VAN WEBSITE FRIESLANDCAMPINACHEESE.COM

BEREIKBAAR


OPLEVERING VAN LINKEDIN BEDRIJFSPAGINA + COMMUNICATIEKALENDER

LEADS


VOOR REGIO MIDDEN OOSTEN/AZIË IS EEN LEAD GENERATION CAMPAGNE ONTWIKKELD M.B.V. GOOGLE ADS, LINKED IN ADS & HOTJAR. IN SAMENWERKING MET TECHONOMY.

FOCUS


RICHTING & EFFICIENTIE = MEER TIJD VOOR JE KLANTEN

Hulp nodig bij het optimaliseren van jouw digital marketing strategie?


Digital marketing is onderdeel van de totale marketingstrategie. Vanuit de customer journey worden de juiste touchpoints bepaald voor activatie van jouw product of dienst. Zo kun je op de meest effectieve manier en met de juiste boodschap jouw klant bereiken. Moet extra aandacht worden besteed aan de 'awareness' fase of zit de verbetering juist in loyaliteit creëren?

Wil je hulp hierbij? Of heb je al concrete stappen die moeten worden gezet en zoek je een project manager om dit snel en deskundig uit te voeren? Neem zeker contact met me op.


Share by: