Introductie Pulled Oats in Foodservice - Paulig Foods

INTRODUCTIE PULLED OATS® IN FOODSERVICE


Opdracht

Gold & Green Pulled Oats® is in 2019 door Paulig Foods op de Nederlandse markt gebracht, zowel binnen retail als foodservice. Dit 100% plantaardige alternatief voor vlees, gemaakt van haver, tuinbonen en erwten, was één van de koplopers in de transitie naar vleesloos. Omdat ik graag bijdraag aan het ontwikkelen en vermarkten van gezonde en duurzaam geproduceerde voeding, heb ik met veel plezier gewerkt aan de succesvolle introductie van dit product.


Werkzaamheden

  • Marketingactivatie voor Foodservice, met focus op grossiers, catering & horeca
  • Handelspresentatie t.b.v. succesvolle inverkoop bij grossiers en national accounts
  • Webshop optimalisatie bij grossiers
  • Succesvolle introductie op Horecava 2019, incl. projectmanagement beurs


Gold & Green Pulled Oats® is beloond met de Horecava Innovation Award 2020.


Periode

Januari 2019 – Juli 2019


Kanaal

Foodservice, out-of-home, catering, horeca


RESULTATEN

ZICHTBAAR


OPNAME WEBSHOPS & PLATFORMS GROSSIERS


INFLUENCER MARKETING

INSPIRATIE


RECEPTEN VOOR FOODSERVICE & HOW-TO VIDEO'S

FOCUS


SNEEUWBAL-EFFECT: BOUWEN VANUIT FOCUSKANALEN,  VOORLOPERS IN VEGAN & ANDERE INFLUENCERS

PORTFOLIO


BOUWEN VANUIT JE KRACHT: OP SMAAK BRENGEN MET SANTA MARIA KRUIDEN & SAUZEN

Versnellen in duurzaamheid?


Loopt jullie bedrijf ook voorop als het gaat om duurzaam geproduceerde voeding? Ben je op zoek naar een expert die weet hoe je een innovatie in de out-of-home markt kunt introduceren?


Of zoek je een gemotiveerde project manager die zijn tanden wil zetten in het verduurzamen van jouw product, zoals plasticreductie of clean labelling?



Neem zeker contact met me op.


Share by: